اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونا در بوکان آغاز شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس مرکز بهداشت بوکان گفت: اجرای محدودیت‌های هوشمند برای افرادی که هنوز در برابر ویروس کرونا اقدام به واکسینه کردن خود نکرده اند، در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش کردپرس، رحیم سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در این شهرستان خدمات قضایی بدون ارایه کارت واکسیناسیون برای مراجعه کنندگان انجام نمی گیرد ، به ایرنا گفت: و اجرای محدودیت‌های هوشمند در آینده نزدیک در شهرداری و دیگر ادارات این شهرستان اجرایی خواهد شد.

او در خصوص واکسیناسیون کرونا در این شهرستان اضافه کرد: از زمان شروع طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون ۱۶۰ هزار و ۶۷۵ دُز واکسن به گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

رییس مرکز بهداشت بوکان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۵ درصد جمعیت این شهرستان علیه این بیماری واکسینه شده اند، بیان کرد: تعداد مراکز واکسیناسیون از ۲ مرکز تجمیعی به ۱۷ مرکز ارتقا پیدا کرده که ۱۲ مرکز آن در مناطق شهری و روستایی قرار دارند.

سلطانی با بیان اینکه تزریق روزانه واکسن کرونا در بوکان به بیش از چهار هزار دز رسیده است، افزود: این شهرستان هم اینک در جایگاه چهارم تزریق واکسیناسیون در آذربایجان غربی قرار دارد.

او افزود: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود تا بتوان این پیک بیماری را مدیریت کرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوکان از مردم خواست برای قطع زنجیره کرونا علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی افراد واجد شرایط برای تزریق واکسیناسیون به مراکز تعیین شده در شهر و روستا مراجعه کنند.

کد خبر 18350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha