کشتار مردم مظلوم فلسطین لکه ننگی برای حاکمان اسلامی حامی اسرائیل است

سرویس کردستان - امام جمعه سنندج گفت: سالها است که مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم ظالم صهیونیستی مورد اذیت و آزار و کُشت و کشتار قرار می‌گیرند و این موضوع لکه ننگی برای حاکمان اسلامی بی‌تفاوت و کشورهای حامی اسرائیل است.

به گزارش کرد پرس، ماموستا فایق رستمی روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد جامع سنندج به کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیل اشاره کرد و اظهار کرد: موقع آن رسیده که مسلمانان در برابر جنایات این رژیم جعلی و کودک‌کُش متحد شوند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی ضمن محکومیت حملات اسراییل به مردم مظلوم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه، افزود: همه باید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی احساس مسوولیت کرده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم فلسطین فروگذار نکنند.

امام جمعه سنندج از غفلت جامعه اسلامی و برخی حکام عربی در مقابل جنایت‌های اسرائیل انتقاد کرد و ادامه داد: مادامیکه کشورهای اسلامی نسبت به اینگونه جنایات و سرنوشت فلسطین بی‌تفاوت باشند، رژیم صهیونیستی انگیزه و جسارت بیشتری برای ظلم و کشتار علیه مردم مظلوم فلسطین می‌یابد.

ماموستا رستمی به انفجار در مدرسه‌ای دخترانه در افغانستان اشاره و آن را محکوم کرد و یادآور شد: کشتار ۸۵ دانش‌آموز بی‌گناه توسط گروه‌های تندرو و جنایتکار، دور از انسانیت است و چنین اعمال سفاکانه‌ای در هیچ قاموسی پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه در کدام قانون و مکتب، کشتار انسان‌ پسندیده است، بیان کرد: کسانی که به نام دین دست به قتل و کشتار مردم بی‌گناه می‌زنند، بزرگترین خیانت را در حق دین و آموزه‌های دینی می‌کنند، چراکه اسلام دین رافت، مهربانی و عطوفت است.

کد خبر 9672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha