نون خ ۳ سریال محبوب نمایندگان  مجلس

سرویس کرمانشاه _ محمد رشیدی در پاسخ به پرسش خبرنگار کردپرس پیرامون سریال "نون خ" گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس، نون خ ۳ را دنبال می‌کردند و این مجموعه تبدیل به یک سریال بسیار پرطرفدار شده است. تلاش می‌کنیم تا سری جدید نون خ در کرمانشاه ساخته شود.

به گزارش خبرنگار کردپرس، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری که با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها و به میزبانی ایسنا برگزار شد؛ در ادامه اظهار داشت: متاسفانه یک نگاه صفر و صدی به سریال نون خ صورت گرفت و این همان رویه غلطی است که در مورد خیلی از مسائل مختلف مانند عملکرد کاندیداها، مدیران، جریان های مختلف و .. وجود دارد در حالی که برخی عملکردها خاکستری است.

وی با تاکید بر اینکه سریال نون خ این ظرفیت را داشت که مورد نقد و تحلیل جدی قرار گیرد در ادامه اظهار داشت: به شخصه نقدهایی بر سریال نون خ ۱ و ۲ داشتم و در حین ساخت فصل سوم این سریال نیز نشست مفصلی با معاونت پارلمانی صداوسیما داشتیم که آنجا مطرح شد آیا مردم این منطقه غرب کشور نماز نمی‌خوانند و صدای اذان اینجا پخش نمی‌شود و یا یادی از شهدا نمی‌کنند که خوشبختانه این موضوعات در نون خ ۳ مورد توجه قرار گرفت.

رشیدی افزود: نقد دیگری که در ارتباط‌ تلفنی با مدیران صدا و سیما نیز آن را عنوان کردم این است که این سریال از فرهنگ، پوشش و گویش کردهای آذربایجان غربی گرفته تا ایلام به عنوان آخرین منطقه کردنشین، از هر کدام چیزی را برداشته و استفاده کرده است در حالی که در سریالی مانند پایتخت در هر فصل، داستان در یک شهر مشخص می‌گذرد.

وی ادامه داد: همچنین عنوان کردم که چرا این سریال را با یک لوکیشن واقعی نمی‌سازید تا تماشاچی با حس بهتری به تماشای آن بنشیند و به عنوان نمونه کرمانشاه، پاوه و اورامانات و یا سرپل را در طول فیلم ببیند و نه اینکه تنها در تیتراژ انتهایی نمایش داده شود.

تلاش می کنیم نون خ ۴ در کرمانشاه ساخته شود

نماینده کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید زمینه‌ای فراهم می‌شد تا نون خ ۳ هم در استان کرمانشاه ساخته می‌شد؛ در ادامه عنوان کرد: سریال نون خ یک ظرفیت ارزشمند است و کمک می‌کنیم تا فصل جدید در کرمانشاه ساخته شود.

وی ادامه داد: معتقدم باید از ظرفیت این سریال برای توسعه گردشگری استان از آن استفاده کنیم و با نمایش جذابیت‌ها و پتانسیل‌ها، نظر مردم ایران را به سمت کرمانشاه جلب کنیم.

وی در ادامه به اقبال گسترده مردم به نون خ اشاره کرد و گفت: در ایام پخش این سریال اکثر نماینده ها به من زنگ می زدند و در مورد این نون خ و کرمانشاه صحبت می‌کردند. این نشان می‌دهد سریال طرفداران زیادی پیدا کرده زیرا نماینده‌ها کمتر فرصت دارند که تلویزیون نگاه کنند‌.

باید تلاش کنیم سریال نون خ متوقف نشود

رشیدی ادامه داد: مسئولین صدا و سیما بسیار علاقه مند هستند نون خ ادامه پیدا کنند و ما هم باید تلاش کنیم که این سریال متوقف نشود.

وی گفت: دوستان هنرمند و اهالی رسانه نظرات خود را پیرامون این سریال به ما منعکس کنند تا در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با عوامل سریال، آن موارد را مطرح کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس عنوان کرد: در در این نشست سعی می‌کنین هم از تلاش‌های عوامل تشکر می‌کنیم و هم آن‌ها را به ادامه کار ترغیب نماییم.

وی با تقدیر از تلاش‌های کارگردان نون خ در ادامه اظهار داشت: سعید آقاخانی به دور از حاشیه این سریال را پیش می‌برد و نگاه مثبتی به وی وجود دارد.

کد خبر 7545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha