دیدار هیئتی ازکردستان سوریه با نمایندگان پارلمان اتریش

سرویس سوریه - هیئتی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با نمایندگان پارلمان اتریش دیدار و در خصوص موانع سیاسی، اقتصادی و انسانی بر سر راه مدیریت خودگردان، پرونده اعضای داعش و حملات دولت ترکیه به شمال و شرق سوریه بحث و گفتگو کردند.

به گزارش کردپرس، هیئتی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در محل پارلمان اتریش با نمایندگان پارلمان این کشور دیدار کردند و درباره موانع سیاسی، اقتصادی و انسانی پیش روی مدیریت خودگردان، پرونده اعضای داعش و حملات دولت ترکیه بحث و گفتگو کردند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «بدران چیا کرد» ریاست مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان و «عبدالکریم عمر»نماینده مدیریت خودگردان در اروپا، با هارالد تروخ نماینده پارلمان اتریش، «جابر هاجو» نماینده پارلمان محلی و نمایندگان حزب سوسیال دموکرات در ساختمان پارلمان اتریش دیدار کردند.

هیئت مدیریت خودگردان درباره وضعیت عمومی سوریه، شمال و شرق سوریه، به ویژه موانع سیاسی، اقتصادی و انسانی پیش روی مدیریت خودگردان، پرونده اعضای داعش در زندان‌ها و اردوگاه‌های شمال و شرق سوریه با نمایندگان پارلمان اتریش بحث و گفتگو کرد.

همچنین تهدیدات و حملات دولت ترکیه علیه شمال و شرق سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هیئت مدیریت خودگردان اعلام کرد که اتریش و قدرت‌های بین المللی باید مسئولیت خود را درخصوص مسائل یادشده بر عهده بگیرند و از مدیریت خودگردان حمایت سیاسی و اقتصادی کنند.

همچنین این هیئت تصریح کرد که بحران سوریه باید بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل حل شود تا حل این بحران از سوی همه مردم سوریه باشد.

نمایندگان پارلمان اتریش نیز در این دیدار از فداکاری مردم کرد و نهادهای شمال و شرق سوریه در برابر تروریسم تشکر کردند و گفتند که اوضاع را از نزدیک دنبال می‌کنند و در تلاش برای همکاری در موضوعات ذکر شده و توسعه روابط با مدیریت خودگردان هستند.

کد خبر 43821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha