پروژه بزرگترین شهرک صنعتی کردستان در دایره ابهام

سرویس کردستان- کلنگ بزرگترین پروژه شهرک صنعتی کردستان در حالی در قروه بر زمین زده شد که با گذشت 6 سال به یک جابجایی رسیده و خبرها نشان از لغو شدن این طرح در شهرستان می دهند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، چهارم اسفند ماه در حالی دو خبر یکی از استاندار کردستان و دیگری از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان مبنی بر «تصویب شهرک صنعتی بزرگ کردستان با 713 هکتار زمین در دیواندره و ساخت بزرگترین شهرک صنعتی غرب کشور در کردستان» منتشر شد که این وعده بهمن ماه سال 95 برای شهرستان قروه رقم خورده بود؛ وعده ای به نام شهرک صنعتی قروه 3 با عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کردستان در زمینی به مساحت 264 مترمربع.

این پروژه در حالی در منطقه چاردولی قروه کلنگ زنی شد که نه تنها به سرانجام نرسید بلکه محل تعیین پروژه به چالش بحران آب برخورد کرد. چالشی که گرچه نماینده مجلس مدام از رفع آن می گوید اما مسئله آب، آن هم در بخش چاردولی جدی تر از این حرف ها بوده و طبیعتاً پروژه مدنظر به شکست رسیده که حالا با گذشت 6 سال از کلنگ زنی غیرکارشناسی و وعده های مداوم مسئولان، شهرستان دیگری برای بزرگترین شهرک صنعتی کردستان در نظر گرفته شده است.

سال گذشته بود که «پرویز اوسطی» به عنوان نماینده مجلس وعده تخصیص آب و رفع مشکل آب برای این طرح صنعتی را داد و براساس همین وعده، مدیر شرکت شهرک های صنعتی کردستان عنوان داشت که اگر مشکل آب رفع شود ظرف مدت یک هفته عملیات اجرایی پروژه آغاز می شود؛ یک هفته ای که به یک سال رسید و این پروژه همچنان بلاتکلیف در چرخه وعده ها مانده است.

هرچند فعالان محیط زیست و کارشناسان حوزه آب از به نتیجه نرسیدن این پروژه خرسندند اما باید پرسید چه کسی یا کدام نهاد پاسخ گوی تمامی این کلنگ زدن های بدون کارشناسی خواهد بود؟!

کد خبر 43433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha