قالیباف  در خوی: اشکالات را می‌پذیریم/تا ٧ ماه آینده بازسازی تکمیل می شود

سرویس آذربایجان غربی- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گلایه ها در خصوص نحوه توزیع اقلام و نیازمندی‌های زلزله زدگان گفت: این اشکالات را می‌پذیریم و تلاش می‌کنیم با مدیریت مناسب، این موارد رفع شود و در ۶ یا ٧ ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، بازسازی کنیم.

به گزارش کردپرس، محمدباقر قالیباف روز جمعه در جمع مردم زلزله زده در کمپ فیرورق افزود: اعتبارات و تسهیلات خوبی برای کمک به ساخت و ساز مناطق زلزله زده در خوی از سوی دولت تمهید شده و تخصیص داده شده است.

او با بیان اینکه اسکان در این اردوگاه‌ها در شرایط آب و هوایی سخت است، ادامه داد: امیدواریم این سختی‌ها که در این هوای سرد بیشتر احساس می‌شود، به زودی رفع شود.

قالیباف گفت: همه تلاش ما این است بتوان در ۶ یا هفت ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت و ضمن تعمیر سریع منازل کمتر آسیب دیده، به آنانی همه که مستاجر بوده‌اند، کمک شود که در جای دیگری ساکن‌ شوند.
وی

کمبود چادر و توزیع نامناسب امکانات از مهمترین گلایه‌های مردم این منطقه بود.

زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه جاری شهرستان خوی را لرزاند که در این زلزله ها علاوه بر فوت ۳ نفر و مصدومیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر، افزون بر ۱۱ هزار واحد مسکونی هم دچار خسارت بین ۲۰ تا ۸۰ درصد شد.

کد خبر 42615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha