پرواز فرصت‌ها از کرمانشاه  / عبداله مرادی

سرویس کرمانشاه _ عبداله مرادی مدیر گروه رسانه ای میلکان به بهانه انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور از استان کرمانشاه مطلبی به نگارش درآورده که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ حالی مدیران کرمانشاه دم از سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه می زنند و آن‌ را روی کاغذها به مردم نشان می‌دهند و جوانان را به مهارت آموزی برای رشته‌های گاز و پتروشیمی سرگرم می‌کنند که فرصت‌های کرمانشاه یکی پس از دیگری از دست می‌رود.

در حالی که دیوار حاشای‌ مدیران کرمانشاه همواره از پراو، بلندتر است؛ استاندار ایلام خبر از انتقال پرونده نفت و گاز غرب کشور با پیگیری های مکرر و جدی به این استان خبر می دهد. او با اشاره به اینکه با پیگیری مکرر انتقال پرونده نفت و گاز غرب کشور، سرانجام این پرونده با موافقت سازمان امور مالیاتی کشور به استان ایلام انتقال یافت.
این ظرفیت امروز در حالی بعنوان درآمد در اختیار استان دیگری قرار می گیرد که تحول خوبی را در حوزه های مختلف به خصوص در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رقم خواهد زد و از درآمدهای مالیاتی کرمانشاه کسر خواهد شد.
مطمئنا این اتفاق یک شبه رخ نداده است. موضوعی که بارها و حتی در حضور مدیرکل برنامه و بودجه استان در این خصوص، در مورد پروژه‌های آزادراهی و حتی راه آهن هشدارش را داده بود. اما متاسفانه، مدیران خود را موظف به پاسخگویی و پیگیری نمی‌دانند.

همچنین امتیاز پتروپالایش گیلانغرب همراه با منابع گازی زیرزمینی منطقه هم تازگی به استان همسایه رفت و مدیرانی که دم از کرمانشاهی بودن می‌زنند کاری نکردند.


کد خبر 39534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha