کرمانشاه و چالش میرزا مرادهای عصر جدید / عبداله مرادی

سرویس کرمانشاه _ عبداله مرادی روزنامه نگار و مدیر گروه رسانه‌ای میلکان در مطلبی به وعده‌های بزرگ بزرگ و توخالی نامزدهای مجلس و ضرورت هوشیاری رای دهندگان در برابر این عوام فریبی‌ها پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ دهه ۷۰ برنامه های طنز تلویزیونی شبکه کرمانشاه گل کاشته بود. یکی از برنامه های طنزی که هنوزهم دیدنش خنده را بر لبتان خواهد آورد "قصه های میرزا مرای" بود.

بازی هنرمندان فقید نصرت‌ اله سیافی و ثریا شیرزادی در کنار هنرمند نام آشنای کرمانشاه حسن رحمانی-میرزا مرای- یکی از بهترین لحظات شاد را برای کرمانشاهیان‌ به یادگار گذاشتند.

در یکی از قسمت های این سریال طنز قرار بود برای "میرزا مرای" مراسم خواستگاری برگزار شود. خان جان- پدر میرزا مرای- به او که نوجوانی خام و ساده بود گفت: در مراسم خواستگاری از بچه بازی و صحبت های سبک‌دست بردار و "قصه‌یل قه‌وی‌ قه‌وی" بکه.

مراسم نامزدی که شروع شد، میرزا مرای شروع کرد به گفتن یکسری کلمات: تریلی‌ ۱۸چرخ، قطار، فیل، زرافه، شتر مرغ و ...

خان جان نیشگونی از او گرفت و گفت: "یه چه ئویشی".

میرزا مرای گفت: خود وتی قصه قه‌وی‌ قه‌وی بکه‌م.

حالا هم که دوران نامزدی نمایندگان مجلس شروع شده است. نمایندگان فعلی و نامزدها شروع به گفتن حرف‌های درشت درشت و دادن وعده های بزرگ کرده اند.

وعده هایی که خودشان هم می دانند هیچگاه عملی نخواهد شد و تنها در زمان انتخابات با فشار به وزرا، این پروژه‌ ها مجددا سر زبان‌ها می افتند.

کاش خان‌جانی هم کنار دست این‌ها می بود و نیشگونی از آنها می گرفت که بدانند این حرفهایی که می‌زنند پروژه‌های بزرگ و عملیاتی نیست بلکه فقط در حد همان قصه‌یل قه‌وی قه‌وی میرزا مرای است.


 

کد خبر 2764349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha