کارمند شهرداری ارومیه و یک پیمانکار دستگیر شدند

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری کارمند شهرداری و یکی از پیمانکاران پروژه های شهری ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی، در این زمینه به خبرنگار کردپرس گفت: این کارمند و پیمانکار به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع بالغ بر ٢٤٠ میلیارد ریال با گزارش اداره کل بازرسی استان تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از دستگیری، با قرار قانونی بازپرس رسیدگی کننده به پرونده بازداشت و روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: تحقیقات تکمیلی در خصوص ابعاد جرایم ارتکابی و افراد ذی مدخل و مرتبط در جریان هست که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

عتباتی با ابراز تاسف از ارتکاب چنین جرایمی گفت: حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری تضییع آن از اولویت‌های دستگاه قضایی هست و در این مورد هیچ گونه مماشاتی را نخواهد پذیرفت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیشتر نیز گفته بود: در پرونده فساد مالی شهرداری کلانشهر ارومیه، ۱۰۱ نفر متهم تحت تعقیب قرار گرفتند و در نهایت صدور کیفرخواست برای ۸۴ نفر از متهمین پرونده صادر شد. از میان ۸۴ نفر مذکور ۳۵ نفر از کارکنان شهرداری ارومیه، ۲۳ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم هستند و ۲۶ نفر از متهمان نیز از اشخاص خارج از شهرداری اعم از پیمانکاران و … هستند.

به گزارش کردپرس، دی ماه سال ٩٩ علاوه بر محمد حضرت پور شهردار کلان شهر ارومیه، چندین شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

صدور کیفرخواست برای ٨٤ متهم پرونده فساد مالی شهرداری ارومیه/ پای شوراهای ادوار هم گیر است!

بالاخره کار شهردار ارومیه به پایان رسید

پرونده قضایی شهرداری ارومیه بیش از ۲۵ جلد است/ کارشناسی ها ادامه دارد

کد خبر 33347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha