افزایش نانوایی های ٢ شیفته ارومیه به ١٠٠ واحد/ کار به نانوایی های سیار هم رسید

سرویس آذربایجان غربی- پس از مشکلات به وجود آمده در خصوص تهیه نان در ارومیه و صف های طولانی مردم جلوی نانوایی ها، ۵۰ نانوایی دیگر در این شهرستان ۲ شیفته شدند و تعدادی هم به ٣ شیفت کاری رسیدند، همچنین تعدادی نانوایی سیار هم تعبیه شد.

به گزارش کردپرس، فرماندار ارومیه در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با اضافه شدن ٥٠ نانوایی دیگر به صورت دو شیفته تعداد این نانوایی‌ها به ۱۰۰ واحد افزایش یافته و همچنین تصمیم گرفته شد تا از این تعداد، ۱۲ نانوایی به صورت سه شیفت اقدام به پخت نان کنند.

غلامحسین عماری به ایرنا افزود: حدود یک هزار و ۴۰۰ نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند که پس از اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها سهمیه هیچ یک از آنان کم یا قطع نشده و حتی افزایش ۲ برابری نیز در بسیاری از موارد برای نانوایی‌ها اعمال شده است.

او اظهار کرد: علاوه بر آن، از همراهی نانوایی سیار برخی نهادها نیز برای جلوگیری از بروز مشکل تهیه نان استفاده کرده ایم.

عماریی تصریح کرد: همچنین، آرد تولیدی یکی از واحدهای صنعتی تولید کننده در استان را ۲ برابر کردیم تا با ۱۰ خط تولید اقدام به تهیه نان کند.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که نه افزایش قیمتی در حوزه آرد و نان و نانوایی های سنتی ایجاد شده و نه کاهش سهمیه‌ای را در این بخش داشته‌ایم.

عماری با اشاره به لزوم توجه به وضعیت موجود بازار نان توسط تک تک شهروندان ادامه داد: برخی از خانواده‌ها، ۲ یا سه نفری در صف خرید نان حاضر می‌شوند که این امر موجب خرید بیش از نیاز خانواده شده و عده دیگری را از تامین نان محروم می‌کند.

اوگفت: مردم باید بدانند که هیچ مشکلی در حوزه آرد و نان وجود ندارد و می‌توانند نان مورد نیاز خود را در روزهای مختلف بدون هیچ مشکلی تهیه کنند.

عماری افزود: در حال حاضر ۸۰ اکیپ بازرسی با ۱۶۰ بازرس، از نانوایی‌های سطح شهر ارومیه به صورت مستمر بازدید کرده و تخلفات این صنف به صورت کامل رصد شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

اواخر هفته گذشته و بدنبال اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، با توجه به افزایش تقاضا برای خرید نان، ۵۰ نانوایی‌ در ارومیه با تامین آرد به صورت ۲ شیفت اقدام به پخت و عرضه نان کردند.

کد خبر 32439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha