کرمانشاه و داستان تکراری وعده‌های بعید / عبداله مرادی*

سرویس کرمانشاه _ "مسئولان حدود ۱۰ سال است که هر بار وعده افتتاح قوطی سازی زمزم، بیوایمپلنت، ایلیاذرت، بیواتانول، کاغذسازی، ورزشگاه ۶ هزار نفری، استخرقهرمانی و… را می‌دهند؛ پس چه شد؟"

با جستجویی در اخبار چندسال اخیر می بینید که از مسئولین ارشد استان تا مدیران کل چقدر وعده آغاز عملیات و افتتاح پروژه های بزرگ داده اند و یکی از آنها عملی نشده است. می‌خواهیم بدانیم تحقق وعده زمانی «بزودی» چقدر طول می کشد؟ چند سال است که قول می دهید که به زودی کلنگ پالایشگاه آناهیتا _که جدیدا به پتروپالایشگاه تغییر یافته_ پتروشیمی اسلام آبادغرب، بندرخشک و… به زمین زده می شود؟

پالایشگاه آناهیتا برای چندمین بار قرار است طی ۱۵ سال اخیر مجدد کلنگ بخورد؟از مناطق ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و قصرشیرین چه بهره‌برداری‌هایی کرده اید؟دمنطقه آزاد قصرشیرین را چکار کردید؟

حدود ۱۰ سال است که هر بار وعده افتتاح قوطی سازی زمزم، بیوایمپلنت، ایلیاذرت، بیواتانول، کاغذسازی، ورزشگاه ۶ هزار نفری ، استخرقهرمانی و… را می‌دهید پس چه شد؟ کدام آینده درخشان را وعده می دهید؟

دیگر از زدن تیتر این وعده های بعید خسته شده ایم، مردم هم مطمئنا ما را شریک این دروغ‌ها می دانند. ما به نوبت خودمان از مردم عذرخواهی می‌کنیم، ما تنها منعکس کننده این وعده ها هستیم.

* مدیر گروه رسانه ای میلکان

کد خبر 319529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha