۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
٥ عضو شورای شهر ارومیه تعلیق شدند!

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ارومیه با اشاره به کیفرخواست صادر شده در ماجرای پرونده‌های مدیریت شهری ارومیه، گفت: ٥ نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر طبق دستور قضایی تعلیق شده‌اند و اعضای علی البدل جایگزین می شوند.

به گزارش کردپرس،غلامحسین عماری اظهار کرد: کیفر خواستی برای تعدادی از متهمان پرونده مدیریت شهری صادر شده که نام ٥ نفر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در میان آنان است.

او در ادامه به ایرنا افزود: طبق حکم معاون دادستان و بازپرس شعبه دوم و در راستای عمل به قانون، این پنج نفر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور در جلسات شورا منع می‌شوند.

فرماندار ارومیه با اعلام اینکه اعضای علی البدل شورا جانشین این ٥ نفر خواهند شد، بیان کرد: ٥ نفر از ٧ نفر اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه جانشین نفرات تعلیق شده خواهند شد.

گفتنی است؛ رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اخیرا از صدور کیفرخواست برای ۸۴ نفر از متهمان پرونده مدیریت شهری در ارومیه خبر داده بود

از میان ۸۴ نفر مذکور تعداد ۳۵ نفر از کارکنان شهرداری ارومیه بوده و ۲۳ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم هستند و همچنین ۲۶ نفر از متهمان نیز از اشخاص خارج از شهرداری اعم از پیمانکاران و … هستند.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

صدور کیفرخواست برای ٨٤ متهم پرونده فساد مالی شهرداری ارومیه/ پای شوراهای ادوار هم گیر است!

کد خبر 31548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha