دست کم 80 جسد متعلق به نیروهای نظامی ترکیه به یوکسک اُوا منتقل شد

سرویس ترکیه - دست کم 80 جسد متعلق به نیروهای نظامی ترکیه که در درگیری با نیروهای PKK در کردستان عراق جان خود را از دست داده بودند به یوکسک اُوا منتقل شدند.

به گزارش کردپرس، در حالی که یک هفته از آغاز عملیات نظامی ترکیه در کردستان عراق می گذرد، برخی رسانه های ترکیه از انتقال دست کم 80 جسد متعلق به نیروهای نظامی ترکیه به یوکسک اُوا خبر دادند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، تعداد زیادی از نیروهای نظامی ترکیه در درگیری با نیروهای حزب کارگران کردستان (PKK) جان خود را از دست دادند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، دست کم 80 جسد از 4 روز پیش به بیمارستان دولتی یوکسک اُوا منتقل شده اند. بنا بر این گزارش اجساد متعلق به نیروهای نظامی ترکیه پس از انجام مراحل قانونی در یوکسک اُوا از طریق فرودگاه صلاح‌الدین ایوبی به آنکارا فرستاده شدند.

همچنین شمار بسیاری از نیروهای نظامی مجروح در این عملیات برای درمان به بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه اورامار (Oramar) منتقل شده اند. به دلیل تعداد بالای مجروحان تحت مداوا در این بیمارستان صحرایی، بسیاری از نیروهای نظامی مجروح به بیمارستان های چوکورجا و حکاری منتقل شدند.

این در حالی است که وزارت دفاع ترکیه تا کنون تنها کشته شدن 5 تن از نیروهای خود را تایید کرده است.

*تصویر متعلق به در ورودی ساختمان بیمارستان دولتی یوکسک اُوا است.

کد خبر 31369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha