آقای نماینده دارویی؛ درد این مردم با این دارو درمان نمی شود

سرویس ایران- در سال‌های اخیر پول‌های کثیف در عرصه رقابت های انتخابات ملی و محلی هر روز رو به افزایش است و عنقریب است که وجود این پول های کثیف نخبگان و دلسوزان واقعی را به کل از عرصه رقابت به در کند.

کرد پرس- طبق اسناد و آمارهای موجود فعالیت‌های انتخاباتی مجلس هر دوره نسبت به دوره قبل بیشتر متکی به «پول‌های بادآورده» که به حق می ‌توان آن را «پول کثیف» نامید می‌گردد. این روند پول محوری تا جایی به پیش می‌رود که عنقریب است نخبگان و دلسوزان واقعی جامعه که توان و ظرفیت نمایندگی مردم در مجلس را دارند، طاقت رقابت با ثروت‌های کثیف را نداشته باشند و کم کم عصاره فضایل جامعه، جای خود را به کارتل های «ثروت کثیف» بدهد که تارو پود آنها با پول سرشته شده باشد.

با این توضیح و با توجه به سوابق قبلی، یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در توزیع کارت های هدیه دایره ریخت و پاش های مالی و تشریفاتی را گسترده تر نموده است. این نماینده حوزه انتخابیه که با کمک ثروت دارویی به مجلس راه یافته مجددا و در غفلت نهادهای نظارتی این بار اقدام به توزیع کارت های هدیه تبلیغاتی و افطاری های گسترده در سطح وسیع تری در بین اقشار آسیب پذیر شهرهای حوزه انتخابیه نموده است که نمود آن در توزیع کارتهای هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بین کارمندان خدماتی مدارس شهرستان کامیاران عیان شده است. اینکه هزینه یک وعده غدای خانواری تامین می‌گردد حرفی نیست اما با چه هدفی ؟

برکسی پوشیده نیست که این توزیع هدفمند بوده و به نوعی توهین به اقشاری است که برخی فکر می کنند می توانند با تامین یک وعده غذایی رای آنها را بخرند. شاید این اقشار پس از دریافت هدیه! رایی هم ندهند اما «ابزار انگاری» مردم و" پولی کردن انتخابات" ظلم بزرگی در حق سرنوشت جامعه می باشد که لازم است دستگاه نظارتی بعنوان حامی و مدافع حقوق و آراء مردم ورود کند.

این اولین مورد نیست و این رسانه پیش تر هم در گزارشی در مورد توزیع کارت های هدیه از سوی این نماینده در همین حوزه انتخابیه میان دهیاران هشدار داده بود. این تنها بخشی از پول پاشی های آشکار این نماینده دارویی میب اشد قطعا برنامه های گسترده تری برای انتخابات آینده در دستور کار ایشان می باشد.

در این باره بیشتر بخوانید

پول پاشی نماینده مجلس در کامیاران با چه هدفی؟

کد خبر 31362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha