استانهای غرب کشور در کمای تنفسی هستند / مطالبه پرداخت حقوق کارکنان قراردادی منابع طبیعی و شهرداری‌ها

سرویس ایلام - نماینده مردم ایلام در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با بیان اینکه مصیبت ریزگردها، آسمان استان های غربی را درنوردیده است، گفت:استانهای غرب کشور در کمای تنفسی هستند و اگر نجنبید سونامی سرطان این مردم را در بر می گیرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (سه شنبه 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت انهدام لانه جاسوسی هیولای غاصب بیت المقدس و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیست منش سعودی در کشتار تعدادی از شیعیان بی دفاع این کشور گفت: کارکنان قراردادی منابع طبیعی و کارگران زحمتکش شهرداری ماه هاست که حقوق دریافت نکرده اند و از بیم فسخ قراردادهایشان سکوت کرده اند! سکوتی که از رضایت نیست، بلکه ناشی از ترس از پیمانکاران زورگو و نهادهای بی مسئولیتی است که نان این اقشار را گروگان گرفته اند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم خطاب به دولت سیزدهم گفت: مزایای مناطق جنگی و امنیتی تاکنون برای بازنشستگان پرداخت نشده است و حکایت عدم این پرداخت مثنوی 70 منی است که بارها از تریبون این مجلس مطرح شده، اما گوش شنوا و اراده ای برای اجرایی شده آن وجود ندارد.

وی مجدداً خطاب به دولت گفت: مصیبت ریزگردها، آسمان استان های غربی را درنوردیده است، پیشنهاد می کنم در سایه دیپلماسی بین المللی و در سایه اختصاص بودجه برای تبدیل کردن زمین های بایر به کشاورزی، جنگل کاری و در سایه مهار آب های سطحی، بخشی از این مصیبت را مدیریت کنیم، مدیریتی که این استان ها از جمله استان ایلام را در کمای تنفسی فرو برده و اگر نجنبید، سونامی سرطان این مردم را در بر می گیرد.

فلاحی افزود: همچنان که در دوران جنگ، آسمان و زمین آنها در حصار بمب و موشک بود، امروز ریه های این مردم در زمین اسیر کرونا و در آسمان اسیر ریزگردهاست، از شما به عنوان دولت انقلابی می خواهیم به این مردم توجه کنید.

کد خبر 29178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha