سیمبانان، نوک پیکان خدمت رسانی صنعت برق هستند

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، ضمن تقدیر از زحمات ایثارگرانه و دلاورانه سیمبانان استان در جنگ ۴۰ روزه، گفت: سیمبانان، نوک پیکان خدمت رسانی صنعت برق هستند.

به گزارش کرد پرس، علی اکبر ورمقانی در آیین تجلیل از سیمبانان صنعت برق کشور که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: خدمات صنعت برق، بسیار مهم و سایر صنایع به آن وابسته است و در جنگ ۴۰ روزه، یکی از تهدیدات دشمن حمله به زیرساخت های صنعت برق بود و این امر نشان از جایگاه مهم این زیرساخت دارد.

وی سیمبانان را رزمندگان خاکریز اول خدمت صنعت برق عنوان کرد و افزود: صنعت برق در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان، در اولین لحظات پس از بمباران در محل حاضر بودند و اجازه ندادند مردم دچار فشار مضاعف شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: سابقه سیمبانان در کردستان، بسیار درخشان و خدمات شما در جامعه ملموس است و قطعاً مردم فهیم و نجیب استان، قدردان زحمات و تلاش های شما هستند.

در پایان این مراسم که در آن یاد سیمبانان شهید سعید جلالی و حمید حسین پناهی (شهدای سیمبان جنگ رمضان) گرامی داشته شد، از سیمبانان برتر تقدیر و نشان سیمبان برتر به آنان اهدا شد.

کد مطلب 2794783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha