حمله تروریستی داعش در مسکو را به شدت محکوم می‌کنیم

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان حمله شب جمعه داعش در «مسکو» پایتخت روسیه را محکوم کرد و به بازماندگان قربانیان این حمله تسلیت گفت.

بە گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) با انتشار پیامی حمله شب جمعه داعش در «مسکو» پایتخت روسیه را محکوم کرد و به بازماندگان قربانیان این حمله تسلیت گفت.

به نوشته آژانس خبری هاوار، هسته‌های داعش روز گذشته به سالن کنسرت کروکوس در مسکو حمله کردند. در نتیجه این حمله بر اساس آخرین آمار دست‌کم ۱۴۰ تن کشته و بیش از ۱۴۰ تن نیز زخمی شدند.

دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان دموکراتیک شمال و شرق سوریه(AANES) پیام تسلیت برای قربانیان این حمله منتشر کرد.

در این پیام آمده است: «ما از حمله تروریستی در ساختمان کروکوس مسکو پایتخت روسیه مطلع شدیم که در نتیجه آن ده‌ها تن جان خود را از دست دادند، روزانه حملات مشابه و هدف قرار دادن غیرنظامیان نیز در مناطق ما نیز انجام می شود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما این حمله تروریستی را به شدت محکوم می کنیم. ما به نام مردم خود، مردم شمال و شرق سوریه، به دولت فدراسیون روسیه و مردم آن تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان این حمله شفای عاجل آرزو می‌کنیم.»

در پایان بیانیه AANES آمده است: «مبارزه با تروریسم یک ضرورت مهم است و این مبارزه مستلزم همکاری همه نیروها است. ما برای روسیه و مردمش آرزوی امنیت داریم.»

کد خبر 2768531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha