هدف ترکیه از حملات اخیرش جلوگیری از مبارزه با داعش است

سرویس سوریه مدیریت خودگردان هدف ترکیه از حمله اخیرش به نیروهای آسایش در دریک را جلوگیری از استمرار مبارزه با تروریسم و ​​ایجاد تنش بزرگ در منطقه اعلام کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با حمله اخیر ارتش ترکیه به نیروهای آسایش در دریک، هدف ترکیه از تداوم حملاتش را جلوگیری از  استمرار مبارزه با تروریسم و ​​ایجاد تنش بزرگ در منطقه اعلام کرد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای AANES درباره حملات ارتش ترکیه علیه مناطق شمال و شرق سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یک بار دیگر و با نقض آشکار نظم و قانون، دولت ترکیه صبح روز چهارشنبه به منطقه دریک حمله کرد که در نتیجه چند عضو نیروهای سوتوروی آسایش مجروح و کشته شدند و در آن حمله، خودروهای آن نیروها در دریک هدف حمله قرار گرفت. بدون شک وحشیگری دولت ترکیه و هدف قرار دادن امنیت و ثبات مناطق ما پس از موفقیت نیروهای امنیتی ما در نظم بخشیدن به مسائل و مبارزه با هسته‌های سازمان داعش رپی می‌دهد و همچنین این حملات نشانگر تلاش اردوغان و حزب او برای فرار از افکار عمومی ترکیه است.»

در ادامه این بیانیه، AANES تصریح کرد: «ما از عموم مردم و کشورهای شرکت کننده در آتش بس و همچنین ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و روسیه فدرال می‌خواهیم به این حملات که با هدف ایجاد درگیری بزرگ در منطقه اتفاق می‌افتند پایان دهند و از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که نقش خود را ایفا کنند و در مقابل ترکیه برای پایان دادن به حملات این کشور بایستند زیرا اثرات آن بر امنیت و ثبات مناطق ما بسیار زیاد است. ما به مردم ترکیه می‌گوییم که داستان‌های اردوغان و حزبش را باور نکنید، ما همچنین به مردم خود می‌گوییم که در حفاظت از دستاوردهای خود مصر هستیم، ما با فداکاری مردم خود موفقیت را تضمین خواهیم کرد.

در پایان این بیانیه، AANESضمن محکوم نمودن حمله اخیر ترکیه به نیروهای آسایش در دریک، به خانواده کشته‌شدگان تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل تسلیت خواستار شد.

کد خبر 2767625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha