احمد ترک: شهرداران انتصابی دولت با دزدی های خود نام ماردین را لکه دار کردند

سرویس ترکیه - احمد ترک در سخنانی در جمع مردم ماردین از رانت و فساد شهرداران انتصابی دولت ترکیه به جای شهرداران منتخب مردم به شدت انتقاد کرد و آنها را لکه دار کننده نام ماردین خواند.

به گزارش کردپرس، احمد ترک، سیاستمدار کهنه کار کرد و نامزد مشترک انتخابات شهرداری کلان شهر ماردین، در سخنانی با انتقاد از فساد و رانت رخ داده در شهرداری های استان ماردین در زمان تصدی امور به دست شهرداران انتصابی دولت حزب عدالت و توسعه (AKP) گفت که آنها باعث لکه دار شدن نام ماردین شده اند. او به مردم قول داد که همه فعالیت های شهرداری ماردین پس از پیروزی در انتخابات در شفافیت کامل خواهد بود.

احمد ترک که از حزب دموکراسی و برابری خلق ها (DEM/دم پارتی) به عنوان نامزد شهرداری ماردین معرفی شده است، در سخنرانی میتینگ انتخاباتی دم پارتی در میان مردم ماردین گفت: «تمام تلاش و مبارزه ما برای آینده مردم کُرد و دیگر مردم ماردین، همچنین برای تحقق آزادی، برابری و صلح به طور شرافتمندانه است. ما در تلاش برای خدمت صادقانه به مردم خود هستیم.»

او افزود: «مبارزه ما ساخت آینده ای بر پایه برابری و برادری مردم است که در آن مردم بر اساس ارزش های دموکراتیک مشترک با یکدیگر همزیستی می کنند. به همین دلیل ما حزب مردم خود هستیم. ما حزب مردم عرب هستیم. ما حزب مردم آشوری هستیم. ما حزب مردم کرد، حزب آینده، دموکراسی و حزب آزادی ها هستیم. به همین دلیل، ما نه تنها برای مردم کرد، بلکه برای مردمی که در اینجا در کنار آنها زندگی می‌کنیم، می‌جنگیم تا آینده‌ای دموکراتیک ایجاد کنیم.»

تُرک بر گفتگو میان اعضای حزب و مردم برای تحقق آینده ای دموکراتیک تاکید کرد.

احمد ترک: شهرداران انتصابی دولت با دزدی های خود نام ماردین را لکه دار کردند

سیاستمدار کهنه کار کُرد، با بیان این که همه مردم ماردین از دزدی و فساد شهرداران انتصابی دولت اطلاع دارند، گفت: «آنها اراده مردم را نادیده گرفتند و با دزدی نام شهر را لکه دار کردند. ما قول می دهیم که سیاستی مبتنی بر ارزش های دموکراتیک و با شفافیت که در آن همه مردم از همه چیز خبر داشته باشند، در پیش می گیریم. ما همچنین با مردم و سازمان های مردم نهاد برای تعیین اولویت ها و مدیریت شفاف در گفتگو خواهیم بود.»

گفتنی است، با نزدیک شدن به 31 مارس، روز انتخابات شهرداری ها، کارزار تبلیغاتی احزاب مختلف از جمله دم پارتی در شهرهای مختلف ترکیه ادامه دارد. در این انتخابات همه احزاب اپوزیسیون ترکیه به طور جداگانه و مستقل و بدون تشکیل ائتلاف ها به مصاف انتخابات می روند.

کد خبر 2767864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha