سایه سنگین مدیر کل سابق بر امکانات بهزیستی به نفع کاندیدایی خاص در کردستان

گزارش های رسیده به کرد پرس حاکی است، مدیر کل سابق بهزیستی کردستان که ید طولایی در استفاده گستره از امکانات بهزیستی در زمان مدیریت طویل مدت خود بر این ارگان به نفع نمایندگان مجلس برای مقاصد سیاسی خود داشت، اکنون هم که در این مسئولیت باقی نمانده با استفاده از روابط خود در حال استفاده ابزاری از امکانات این نهاد به نفع یک کاندیدای خاص حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران است.

کرد پرس- بر اساس این گزارش های رسیده این مدیرکل سابق که دارای روابط خاص با نماینده فعلی و کاندیدای دور مجلس دوازدهم است، با برنامه ریزی پیچیده در حال استفاده ابزاری از امکانات بهزیستی برای حمایت از نامزد مورد وثوق خوداست.

متاسفانه در این گزارش ها که به خبرگزاری رسیده ادعا شده مدیریت فعلی هم با مدیر کل سابق همراه است، پشت پرده های این اتحادهای سیاسی که منبع اش معمولا پول های کثیف و پیمان های فسادزا است بر کسی پوشیده نیست و پشت پرده این مدیر سابق هم برای عموم افکار عمومی عیان است.

در این وانفسا بر نهادهای نظارتی واجب است که با رصد فعالیت های مشکوک اینچنینی مانع از استفاده ابزاری و رانتی از امکانات بهزیستی به نفع یک کاندیدای خاص شوند.

اگر قرار است از امکانات دولتی استفاده ای در جهت شور انتخاباتی به عمل آید، باید منوط به تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات باشد و عدالت و قانون در این عرصه باید به صورت جدی رعایت شود.

در نهایت اما این مردم فهیم هستند که باید با حضور گسترده و آگاهانه خود و نه گفتن به باندهای رانتی و پول کثیف با برگزیدن نماینده های متخصص و مردمی این کژرفتاری ها را اصلاح کنند.

کد خبر 2767468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha