گردهمایی«بانوان نواندیش کرد» در سنندج برگزار شد 

گردهمایی «زنان نواندیش کرد» در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری سنندج با حضور  جمعی از زنان فعال در عرصه های مختلف و تنی از خیران و فعالان مدنی برگزار شد. 

به گزارش کرد پرس، تاکید بر ضرورت توانمندسازی زنان، فراهم کردن امکانات برابر برای پیشرفت و تعالی زنان همپای مردان و بیان ظرفیت های زنان کردستان از جمله نکاتی بود که در این مراسم مورد توجه سخنرانان قرار گرفت.

آقای کیهانی از مدیران ورزشی شرکت گلرنگ و قهرمان سابق دومیدانی در این مراسم با بیان اینکه بانوان ایرانی و زنان کردستان در طول تاریخ سرآمد بوده اند و نقش خود را در تحولات تاریخی نشان داده اند، گفت: آینده درخشانی در همه حوزه های ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای و... در انتظار زنان و بانوان ایرانی و به تبع کردستانی قرار دارد و زمان زیادی طول نمی کشد که دستاوردهای بین المللی زنان چه در مسابقات ورزشی و چه در عرصه های علمی و هنری و فرهنگی و اقتصادی برای کشور بسیار بیشتر از مردان شود.
خانم پرسیا ناصح از مجریان و بانیان این مراسم هم این گردهمایی را دومین فاز اجرایی شدن «طرح توانمندسازی زنان» در کردستان به شمار آورد و گفت: هدف مهم این است که شبکه ای از ارتباطات مهم و سازنده بین زنان ایجاد شود و غز طریق کمک هایی که نهادهای مختلف انجام می دهند بتوانیم با استفاده از این شبکه به ارتقای توانمندسازی بانوان کمک کنیم. 
سروه گرجی پور از بانوان فعال و دست اندرکار این مراسم هم با اشاره به اینکه هدف از این گردهمایی ها تقویت شبکه ارتباطی زنان فعال است، گفت: ما بانوان فعال و موفق زیادی داریم که به صورت جزیره ای و دور هم در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند و اگر  بتوانیم ارتباط موثر بین آنها ایجاد کنیم، امکان استفاده متمرکز از مساعدت های مالی و معنوی نهادها و سازمان های مختلف برای آنها فراهم می شود.

کد خبر 2767025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha