پروژه آبرسانی به روستای دره کوله سنندج به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه آبرسانی به روستای دره کوله شهرستان سنندج با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد ریال و برای جمعیت ۶۵ نفری این روستا در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد در مراسم افتتاح این پروژه گفت: در این پروژه هزار متر شبکه، ۸۰۰ متر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره اجرا شده است و با اجرای این پروژه مردم این روستا در شویشه شهرستان سنندج از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۴ پروژه آبرسانی روستاهای شهرستان سنندج به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که طی آن بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه و خط انتقال آب و ۵ باب مخزن اجرا شده و ۵۱۷ نفر از جمعیت روستایی این شهرستان را از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می کند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در دهه فجر آبرسانی به ۱۳ روستا در ۵ شهرستان استان، با اعتبار ۲۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای جمعیت ۲۱ هزار و ۶۲۹ نفر و تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای شهرستان دهگلان با اعتبار ۴۸۵ میلیارد ریال و برای جمعیت ۵ هزار و ۳۸۸ نفری این روستا، به بهره برداری می رسد.

کد خبر 2766600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha