انتشار فیلم های عملیات 12 ژانویه زاپ توسط HPG + فیلم

سرویس ترکیه - مرکز رسانه ای HPG تصاویری از عملیات نظامی 12 ژانویه علیه پایگاه های ارتش ترکیه در زاپ را منتشر کرد.

به گزارش کردپرس، مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (HPG) شاخه نظامی PKK، که پیشتر در گزارشی مدعی کشته شدن 61 نیروی نظامی ترکیه در عملیات 12 ژانویه در کردستان عراق شده بود، روز گذشته جمعه 19 ژانویه تصاویری از عملیات نظامی مذکور به پایگاه های نظامی ترکیه در زاپ منتشر کرد.

بنا بر گزارش منتشر شده از سوی مرکز رسانه ای HPG در سایت فرات، در عملیات نیروهای HPG در روز 12 ژانویه علیه پایگاه نظامی ترکیه در زاپ دست کم 61 نیروی نظامی ترکیه کشته شده، 4 نظامی مجروح و شمار زیادی سلاح و مهمات نظامی کشف، ضبط و امها شده بودند.

وزارت دفاع ترکیه با انتشار اطلاعیه ای در روز 12 ژانویه کشته شدن 9 تن از نیروهای نظامی ارتش خود را در مناطق عملیاتی موسوم به پنجه قفل  در کردستان عراق تایید کرده بود.

در ویدیوی منتشر شده از سوی مرکز رسانه ای HPG  تصاویر لحظات ورود نیروهای PKK به مواضع و محل حضور نیروهای ارتش ترکیه، همچنین تصاویری از چادرهای در حال سوختن ارتش ترکیه دیده می شود.

اگرچه مرکز رسانه ای HPG در گزارش خود مدعی شده بود که اطلاعات 20 جسد مربوط به نظامیان ترکیه را ثبت کرده است، با این حال تا این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره نظامیان کشته شده منتشر نکرده است.

کد خبر 2765988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha