آمد اسپور بازی را در خانه خود واگذار کرد

سرویس ترکیه - آمد اسپور با باخت در خانه خود به رتبه دوم جدول سقوط کرد.

به گزارش کردپرس، آمد اسپور که برای قهرمانی در گروه قرمز لیگ دوم فوتبال ترکیه دست و پنجه نرم می کند، در هفته شانزدهم لیگ در زمین خود به مصاف کاستامونو اسپور رفت. با وجود سردی هوا، هزاران هوادار تیم آمد اسپور ساعاتی قبل از آغاز بازی به ورزشگاه آمدند. 

بازیکنان تیم آمد اسپور در این دیدار با پیراهن شیخموس اوزر کاپیتان پیشن و فقید آمد اسپور به میدان رفتند که هفته گذشته در دیدار مقابل اینه گل اسپور مورد فحاشی از سوی هواداران تیم حریف قرار گرفته بود.
 
آمد اسپور با گل دقیقه 5 محمد دورموش مقابل کاستامونو اسپور یک بر صفر پیش افتاد. تیم مهمان در دقیقه 21 با گل قوبلای یاووز گل تساوی را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. در نیمه دوم بازی کاستامونو اسپور با گل دقیقه 48 یالچین قلیچ با نتیجه 2-1 پیش افتاد.
 
از آنجایی که گل دیگری در این دیدار به ثمر نرسید، تیم میهمان کاستامونو اسپور با نتیجه 2-1 آمد اسپور را شکست داد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد.
 
به این ترتیب تیم آمد اسپور اولین باخت خود در لیگ را در خانه خود متحمل شد. آمد اسپور با این باخت در امتیاز 32 باقی ماند. در مقابل کاستامونو  اسپور با 3 امتیاز دیگر به مقام اول جدول صعود کرد.

کد خبر 2763976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha