مسئولان کردستان از انتصاب های فامیلی پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با توجه به حجم گسترده تحصیل کردگان بیکار در جامعه، مسئولان استان باید از انتصاب های فامیلی پرهیز کنند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار، گفت: سفرهای یک روزه ما فانتزی نیست و از هر جزء آن یک خواسته داریم که در جلسه شورای اداری امروز مهیا نشد. 

وی افزود: جلسات شورای اداری باید در مکان مناسب به صورت محور گونه برگزار شود و مشخص شود که مسئولان از مدیران دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم چه می خواهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: ۳ چیز عامل هلاکت انسان می شود که مدیران ما باید این توصیه ها را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: به عهد کاری عمل نکردن، متعهد به دین و نظام نبودن و تک روی در کارها موجب هلاکت انسان می شود. 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند، یادآور شد: در کردستان که بیش از ۱۰ هزار لیسانس بیکار حضور دارند بنده نمی توانم فرزند خودم را مشغول خدمت کنم و مسئولان ما در پست های مدیریتی باید از انتصاب های فامیلی دوری کنند. 

نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به فرماندار بیجار، بیان کرد: اگر می خواهید متوجه شوید که مدیر خوبی هستید، ببیند شهر شما کتابخانه، اماکن ورزشی مناسب و مدارس و دانشگاه های خوبی دارند یا خیر؟

کد خبر 2762602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha