همیاران استاندارد و واحدهای تولیدی موفق کردستان تجلیل شدند

همیاران استاندارد، واحدهای تولیدی موفق و دانش بنیان، خانواده شهدا و شهرداری سنندج در همایش بزرگ استاندارد مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش کرد پرس، نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش بزرگ استاندارد، با بیان اینکه استاندارد یک نوع احسن العمل محسوب می شود، گفت: در روایات آماده است که به نحو احسن انجام دادن هر کاری از سوی همگان، احسن العمل به شمار می رود که این امر ۳ ویژگی برجسته دارد.

حجت الاسلام غلامرضا پورذهبی نظم و برنامه ریزی حکیمانه را مهمترین ویژگی احسن العمل عنوان کرد و افزود: آگاهی و تخصص دومین ویژگی مهم استاندارد و احسان العمل است که باید به دست متخصصان سپرده شود.

وی استحکام و ادغام را سومین مولفه استاندارد دانست و اظهار کرد: گاهی، برخی اقدامات و تولیدات رضایت جامعه را جلب نمی کند و زود مستهلک شده و از دور خارج می شود که بر اساس آیات قرآن این امر به ضرر جامعه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت تولید درست در همه عرصه ها، ادامه داد: انسان ها گاهی در تولید خسارت به بار می آورند.

بهره برداری از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در کردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این همایش از افتتاح ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به استان کردستان خبر داد و با اشاره به اهمیت مرزهای مهم استان و نقش آنها در توسعه کردستان، بیان کرد: امروز مدیریت عالی استان بدون فوت وقت در همه زمینه ها مشغول فعالیت و تلاش است.

عبدالله رشیدی پور از اجرای پروژه های کلانی به همت دولت در استان خبر داد و یادآور شد: برخی از این پروژه ها از سال های گذشته رکود مانده بود، اما اکنون با سرعت تمام در حال ساخت است.

وی از افتتاح بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر ریاست جمهوری به استان خبرداد و گفت: افتتاح راه آهن سنندج مهمترین پروژه استان در سفر ریاست جمهوری محسوب می شود، چرا که نقش مهمی در توسعه راه های استان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان همفکری و همدلی مسئولان استان را در همه زمینه ها مهم دانست و افزود: امروز به واسطه همکاری مسئولان در حوزه های مختلفی از جمله مسکن ملی در رتبه های برتر کشور هستیم.

رشیدی پور تجمع ها و برگزاری جشنواره های مهم فرهنگی در استان را نشان از قدرشناس بودن مردم استان عنوان کرد و اظهار کرد: تلاش مسئولان ارشد استان معرفی چهره جدیدی از کردستان به همگان است.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد در توسعه تولیدات استان، ادامه داد: نداشتن استاندارد در برخی محصولات صادراتی استان، خسارت های زیادی را در مرز ایجاد می کرد اما امروز به واسطه استاندارد بسیاری ازاین مشکلات حل شده و توسعه صادرات استان را موجب شده است.

کد خبر 2762238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha