۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
۲۴ فضای آموزشی ایلام افتتاح شد

سرویس ایلام - طی مراسمی ۲۴ فضای آموزشی استان ایلام از مجموع ۲ هزار مدرسه در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در تجهیز و ساخت مدارس، عنوان کرد: این امر خداپسندانه نشان از عشق و علاقه این عزیزان به موضوع تعلیم و تربیت در کشور می دانیم و قدردان آنها هستیم.

محمدسبحان حسنی معلمان و فرهنگیان را پیشانی علم و بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان برای دور کردن فضای آرامش از مدارس برنامه دارند و این امر برنامه‌ریزی و نگرش عمیق در جهت خنثی نمودن توطئه دشمنان را خصوصا در بستر فضای مجازی می‌طلبد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام نیز در خصوص مدارس افتتاح شده در استان ایلام توضیح داد: این مدارس در مجموع ۶۱ کلاس درس با ۶ هزار و ۱۳۸ متر مربع زیربنا دارند.

جلال حمره اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدارس را ۸۶۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۴۴ درصد اعتبار ساخت این مدارس از محل مشارکت مردمی و مابقی از محل اعتبارهای دولتی هزینه شده است.

به‌ گفته وی، این مدارس که در مناطق مختلف شهری و روستایی استان دایر شده همزمان با اول مهرماه تحویل آموزش و پرورش برای استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خواهد شد.

کد خبر 2760900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha