هیئت تطبیق شهردار انتخابی قروه را رد کرد

سرویس کردستان- شورای اسلامی شهر قروه در حالی اقدام به انتخاب شهردار کرد که با عدم احراز توسط هیئت تطبیق مواجه شده و حالا در بن بست قانونی که برای شهرداران سابق اجرایی نشد، مانده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شورای شهر در حالی «مرتضی سنندجی» را به عنوان سی و پنجمین شهردار قروه انتخاب کرد که هیئت تطبیق شهرستان این انتخاب را مطابق دستورالعمل انتخاب شهرداران ندانست و تصمیم بر رد «سنندجی» گرفتند.

براساس اطلاعات به دست آمده، هیئت تطبیق نداشتن سابقه مدیریت میانی را دلیل اصلی برای رد گزینه انتخابی شورای شهر ملاک قرار داده است. 

در همین زمینه رئیس شورای قروه هم به این نکته اشاره دارد که «سنندجی» سوابق مدیریت میانی لازم را دارد و معلوم نیست چرا هیئت تطبیق عدم احراز را زده است. «میلاد خالدیان» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس بیان کرد که در حال حاضر نشستی با فرماندار خواهیم داشت و اگر به نتیجه نرسیدیم دو احتمال خواهد بود که با اعضای شورا انجام دهیم، یکی اینکه کار را به شورای حل اختلاف استان واگذاریم و یا گزینه دیگری را انتخاب کنیم.

به گفته او فعلاً همه این ها جزو احتمالات بوده و شاید با اعضای شورا تصمیم دیگری گرفته شود.

با توجه به همین تضادها و برخوردهای سلیقه ای به نظر می رسد شورای شهر در بن بست انتخاب شهردار مانده و معلوم نیست آیا می توانند گزینه انتخابی خود را وارد کار کنند یا با این روند همان احتمالات گفته شده را مدنظر قرار دهند!؟   

کد خبر 2760425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha