دومین دوره جشنواره اتودهای نمایشی بوکان برگزار می شود

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی از برگزاری دومین دوره جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی بوکان به صورت سراسری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کردپرس، علیرضا نوروزی در این خصوص گفت: پس از برگزاری موفق و استقبال گسترده هنرمندان تئاتری از اولین دوره جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی بوکان، دومین دوره این جشنواره با تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به صورت سراسری در شهرستان بوکان برگزار ‌می‌شود.

او ادامه داد: دومین دوره جشنواره سراسری اتودهای نمایشی بوکان در سطح ملی و با حضور هنرمندان تئاتری ۳۱ استان از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بوکان برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: نخستین دوره جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی بوکان با ارسال ۸۶ اثر نمایشی و انتخاب ۲۶ اثر توسط هیأت انتخاب برای راهیابی به مرحله نهایی جشنواره، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه نمایش استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی جشنواره، به دبیری «کاوه محمدزاده» در روزهای ۴ و ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد.

کد خبر 2756832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha