ورود استانداران اقلیم کردستان عراق به ارومیه/ وزیر کشور هم به آذربایجان غربی آمد

سرویس آذربایجان غربی- صبح امروز وزیر کشور با استقبال استاندار آذربایجان‌غربی وارد ارومیه شد همچنین استانداران اربیل، سلیمانیه ، دهوک و حلبچه هم برای شرکت در نشست استانداران هم مرز ایران و اقلیم کردستان عراق وارد آذربایجان غربی شدند.

به گزارش کردپرس، وزیر کشور برای حضور در نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی وارد ارومیه شد.

امروز همچنین با استقبال رسمی معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان پیرانشهر، استانداران چهار استان اربیل، سلیمانیه و دهوک و حلبچه  به همراه هیئت بلند پایه اقلیم کردستان عراق از مرز تمرچین وارد استان آذربایجان غربی شدند.

گسترش روابط تجاری و تسهیل در واردات و صادرات کالا و همچنین افزایش مبادلات تجاری، گسترش بازارچه های مرزی و تعمیق روابط مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی از اهداف سفر این هیئت تجاری به استان آذربایجان غربی است.

این نشست به میزبانی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می شود وظرفیت های مشترک همکاری در حوزه های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی مورد بررسی قرار می گیرد.

کد خبر 2756477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha