دلجویی اردوغان از محرم اینجه: برای تو چه کار می توانم بکنم؟

سرویس ترکیه - روزنامه نگار حامی اردوغان ماجرای دلجویی اردوغان از محرم اینجه پس از هجمه های رسانه ای اپوزیسیون علیه او را به رشته تحریر در آورد. 

به گزارش کردپرس، عبدالقادر سلوی ستون نویس ثابت روزنامه حریت و یکی از روزنامه نگاران حامی رجب طیب اردوغان، در یادداشتی از دلجویی اردوغان از محرم اینجه پس از هجمه های رسانه ای شدید اپوزیسیون علیه او، شد.

سلوی در یادداشت امروز خود در حریت، با بیان این که هجمه های شدید رسانه ای از سوی اپوزیسیون ترکیه باعث آسیب شدید به سلامتی محرم اینجه و مادر او شده است، نوشت: «پس از این که اینجه به دلیل بیماری از نامزدی در دور اول انتخابات کناره گرفت، اردوغان برای دلجویی با او تماس گرفت و از او پرسید: من چه کاری می توانم برای تو و مادر بیمارت انجام دهم؟» 

سلوی در یادداشت خود به نقل از اینجه نوشت: «در حالی که اردوغان به من زنگ زد و از من دلجویی کرد، یک روز بعد آقا کمال (قلیچدار اوغلو) با من تماس گرفت و از من خواست تا در میتینگ او در آنکارا شرکت کنم.»

سلوی نتیجه گرفت: «از همینجا می توان نگاه های متفاوت دو رهبر مختلف را دید. همه چیز که تنها در سیاست خلاصه نمی شود، امر انسانی هم وجود دارد.»

یادداشت سلوی پس از این در روزنامه حریت منتشر شد که روز گذشته محرم اینجه اعلام کرد که در دور دوم انتخابات از هیچ یک از دو نامزد حمایت نمی کند و طرفداران او مختار به انتخاب هستند.

کد خبر 2756195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha