پروین بولدان رای خود را به صندوق انداخت

سرویس ترکیه - « پروین بولدان» رئیس مشترک HDP رای خود را در ناحیه جاده آرموش استان وان به صندوق انداخت و ابراز امیدواری کرد که آرای مردم به تغییر در ترکیه منجر شود.

به گزارش کردپرس، «پروین بولدان» رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق‌ها(HDP) رای خود را در ناحیه جاده آرموش وان به صندوق انداخت.

به نوشته آژانس خبری مزوپوتامیا، «پروین بولدان» رئیس مشترک HDP در ورودی مدرسه‌ جمهوریت در ناحیه جاده آرموش وان که در آن رای خود را به صندوق انداخت اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده است که همه حق زحمات خود را بگیرند. مردم از سراسر ترکیه رای خواهند داد. امیدوارم آرای ما وسیله‌ای برای ثبات، صلح، عشق، عدالت و دموکراسی در ترکیه باشد. ما به انتخابات امروز امیدواریم تا تغییر در ترکیه را ممکن کند، همه مردم به نتایج این انتخابات امیدوار هستند. ما نیز امروز رای خود را به صندوق انداختیم با این امید که آرای ما وسیله‌ای برای صلح، دموکراسی و برادری در ترکیه باشد.»

بولدان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با امید فراوان در عصر منتظر نتایج خواهند بود، افزود: « انتظار صندوق هایی را خواهیم داشت که امشب با امید فراوان باز خواهند شد. همه مردم ترکیه باید با این امید و هیجان زندگی کنند. چون مردم مدت‌هاست به همه چیز بدبین شده‌اند. یک دولت شیطانی در ترکیه وجود دارد و این دولت باید امروز برود. برای همه آرزوی موفقیت دارم و با تمام وجود معتقدم که قطعا پیروز خواهیم شد.»

کد خبر 2755685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha