زنان و کودکان داعش ساکن اردوگاه‌های روژاوا را به کشور خود بازگردانید

سرویس سوریه - کمیته بین‌الملل صلیب سرخ از استرالیا خواست شهروندان استرالیایی ساکن در اردوگاه‌های شمال و شرق سوریه را به کشور خود بازگرداند.

به گزارش کردپرس، «رابرت ماردینی» مدیر کمیته بین‌الملل صلیب سرخ(ICRC) از مقامات استرالیایی خواست شهروندان خود را که در اردوگاه‌های شمال و شرق سوریه به سر می‌برند به کشور خود بازگردانند.

به نوشته آژانس خبری پیام کرد، «رابرت ماردینی» مدیر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از مقامات استرالیایی خواست که استرالیایی‌های ساکن در اردوگاه‌های شمال و شرق سوریه که حدود ۴۰ زن و کودک هستند را به کشور خود بازگردانند.

رابرت ماردینی اعلام کرد که نمیتوان این مسئله را که ۴۰ شهروند استرالیایی خانواده‌های داعش که در اردوگاه‌های شمال و شرق سوریه برای مدت نامحدودی در حبس خواهند بود نادیده گرفت.

ماردینی به وضعیت نامناسب زندگی مردم در این اردوگاه‌ها اشاره کرد و افزود: «نسلی از کودکان در شرایط وحشتناکی بزرگ می‌شوند.»

لازم به ذکر است که پیشتر در ماه اکتبر، مقامات دولتی استرالیا ۴ زن و ۱۳ کودک استرالیایی را از اردوگاه «روژ» واقع در شمال و شرق سوریه که زنان و کودکان خانواده‌های خارجی داعش در آن زندانی هستند به استرالیا بازگرداندند.

کد خبر 2754410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha