جابجایی مسافر در قسمت بار کامیون و وانت ممنوع است

رئیس پلیس راه کردستان گفت: جابجایی مسافر در قسمت بار کامیون و وانت به ویژه در روز طبیعت ممنوع است و در صورت مشاهده، با راننده خاطی برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عیسی گوهری گفت: رانندگان وسایل نقلیه باری در صورت حمل مسافر در محل بار، ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه آنان به سمت مبدا برگشت داده می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تقارن روز ۱۳ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود اغلب تردد های روز طبیعت در ساعات بعدازظهر متمرکز و بوستان‌ها، تفرج‌گاه‌های شهری و مناطق طبیعی حاشیه شهرها، با حجم قابل توجهی از تردد مواجه شود.

رئیس پلیس راه کردستان از رانندگان وسایل نقلیه خواست از توقف در حاشیه جاده‌ها به منظور عرضه یا خرید و فروش کالا خودداری کنند و افزود: شهروندان زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ گوهری ادامه داد: کارکنان پلیس راه استان برای ارتقا امنیت ترافیکی در آماده باش کامل هستند و توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مد نظر قرار دادن تمهیدات پلیس راه، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه پلیس در روز طبیعت با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت های غیرمجاز با قاطعیت برخورد می‌کند، یادآور شد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کنند و با صبر و حوصله در رانندگی، مانع از وقوع تصادفات و حوادث شوند.

رئیس پلیس راه کردستان بیان کرد: رانندگان با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و مد نظر قرار دادن شعار سال پلیس راه (نشاط بهار، پرهیز از خطر، آرامش در سفر) سفری خوب و خاطره ای خوش را در روز طبیعت برای خود و خانواده رقم بزنند.

کد خبر 2754072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha