تشکیل قرارگاه تامین آب شرب شهر کرمانشاه با دستور ویژه استاندار

سرویس کرمانشاه _ منوچهر فخری از تشکیل قرارگاه تامین آب شرب شهر کرمانشاه با دستور ویژه بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در حاشیه بازدید از مسیر خط انتقال آب از گاوشان به تصفیه خانه کرمانشاه، با اشاره به مشکلاتی که در تابستان سال گذشته در زمینه تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی به وجود آمد، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، استاندار کرمانشاه دستور ویژه‌ای برای تشکیل یک قرارگاه عملیاتی برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه صادر کرد.

وی افزود: صبح امروز همراه با مدیران دستگاه های اجرایی یک بازدیدی میدانی از مسیر خط انتقال سد گاوشان به تصفیه خانه کرمانشاه صورت گرفت.

فخری عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد در طول مسیر، اقدام به برداشت های غیرقانونی از خط لوله انتقال آب کرده اند که با حضور دادستانی این موارد مورد بررسی قرار گرفت و حتما با این موارد برخورد می شود.

وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان هیچ قصوری در رابطه با تامین آب شرب کرمانشاه نمی پذیرد و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده اند، باید پاسخگو باشند.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود سال آینده با رفع برخی نواقص، بتوانیم از حداکثر ظرفیت خط انتقال سد گاوشان برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه استفاده کنیم و بخشی از مشکلات شهروندان مرتفع شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: هفته آینده در یک نشست ویژه، این موارد بررسی بررسی می شود و از حق شهروندان در زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 25276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha