ثبت بیشترین رشد تردد کامیون های تجاری در پایانه مرزی سرو ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال بیشترین رشد کامیون های ورودی و خروجی از پایانه های مرزی استان متعلق به پایانه مرزی سرو ارومیه بوده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، فروغ فاریابی، از افزایش نزدیک به ۸۶ درصدی ورود کامیون‌ حامل کالاهای وارداتی از پایانه های مرزی استان در نه ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

او گفت: در طی ۹ ماه گذشته از سال جاری بالغ بر ۷۲ هزار و پانصد کامیون حامل کالاهای وارداتی از طریق پایانه های مرزی استان وارد کشورمان شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که افزون بر ۳۹ هزار کامیون ورودی بوده افزایش نزدیک به ۸۶ درصدی را نشان می دهد.

معاون اداره کل راهداری آذربایجان غربی افزود: تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادارتی نیز از پایانه های مرزی استان در نه ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک ۳۸ درصد رشد داشته است.

فاریابی گفت: از ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ بیشترین رشد کامیون های ورودی از پایانه های مرزی استان متعلق به پایانه مرزی سرو ارومیه با بالغ بر ۹۹۸ درصد رشد بوده و بیشترین رشد کامیونهای خروجی نیز متعلق به همین پایانه مرزی با ۲۳۰ درصد افزایش بوده است/.

کد خبر 24609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha