زنده نگهداشتن ۹ دی درس عبرت برای نسل های بعدی است

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد، زنده نگهداشتن ۹ دی را برای یادآوری و درس عبرت برای نسل های بعدی ضروری دانست و گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی و ملت ایران وجود دارد، آمریکا و ایادی آنها به دنبال توطئه و ضربه زدن به کشور ما هستند و ما هم از تاریخ مان درس گرفته ایم که رمز پیروزی، پیروی و اطاعت از رهبری است.

به گزارش کردپرس، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی روز پنج‌شنبه در بزرگداشت سالروز ۹ دی که در مسجد جامع مهاباد برگزار شد، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حرکت حماسی خود در ۹ دی سال ۱۳۸۸، پاسخی کوبنده به فتنه گران و کسانی دادند که فکر براندازی اصل نظام را در ذهن می پروراندند.

او با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش سران فتنه و استکبار جهانی را ناکام گذاشت، ادامه داد: شایسته بود که سران فتنه و کسانی که باعث ضربه به بدنه نظام جمهوری اسلامی بودند، مجازات شده و به سزای اعمال خود برسند که الطاف و گذشت رهبری شامل حال روسیاهان این جریان شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد با اشاره به نقش این روز در افزایش بصیرت مردم گفت: پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ضامن رستگاری و شکست دشمنان و بدخواهان است.

حجت‌الاسلام آقامحمدی با اشاره به اینکه بصیرت و همراه کردن مردم در این روز قابل توجه و ماندگار بود، اضافه کرد: حضور حداکثری و ۸۵ درصدی افراد واجد شرایط در انتخابات سال ۸۸ توسط سران فتنه به کام مردم تلخ شد و در روز ۹ دی با رسوا شدن دشمنان آب پاکی بر دست بدخواهان نظام ریخته شد.

او زنده نگهداشتن ۹ دی را برای یادآوری و درس عبرت برای نسل های بعدی ضروری دانست و گفت: نه توطئه سال ۸۸ و نه توطئه های قبل و بعد از آن تمام شدنی نیست و تا زمانی که انقلاب اسلامی و ملت ایران وجود دارد، آمریکا و ایادی آنها به دنبال توطئه و ضربه زدن به کشور ما هستند و ما هم از تاریخ مان درس گرفته ایم که رمز پیروزی، پیروی و اطاعت از رهبری است.

کد خبر 24396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha