تردد مسافری در مرز خسروی تنها برای افراد شاغل در اقلیم کردستان امکان پذیر است

سرویس کرمانشاه _ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از پایانه های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی تاکید کرد: مسیر رفت سفرهای زوار اربعین حسینی(ع) صرفا” از طریق هوایی انجام می‌شود و بازگشت زائران از پایانه مرزی مهران انجام می شود.وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اربعین حسینی(ع) اداره کل، جلساتی با انجمن های صنفی و مدیران شرکت های حمل‌ و نقل مسافر در راستای تأکیدات لازم برای جابجای زائرین اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و جابجایی مسافران برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص تهییه بلیت برگشت و شرایط خرید آن و بازگشت زائران توضیح داد: شرایط پیش‌فروش بلیت به استان ابلاغ شده است و شرکت‌های حمل‌ و نقلی، پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین را نیز انجام می دهند.

وی افزود: با توجه به تجربه جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) در سال ۹۸ ، این اداره کل آمادگی کاملی جهت جابجایی مسافران به اقصی نقاط کشور را دارد و از مسافران خواست درصورت داشتن هرگونه سؤال، مشاهده تخلف و كوتاهي در امر خدمات رساني مراتب را از طريق ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جاده ای به اين اداره كل اطلاع دهند.

کد خبر 17790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha