هشدار دادستان قروه به کارشکنی ناظران بر چاه های کشاورزی

سرویس کردستان- دادستان شهرستان قروه نسبت به کمکاری و کارشکنی ناظران بر چاه های کشاورزی هشدار داد و از جابجایی نیروهای کارآمد و حمایت از متخلفان حوزه آب انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سید مهدی سجادی در نشست شورای حفاظت از منابع آب و پیشگیری از وقوع جرم در حوزه آب شهرستان قروه، با انتقاد از تعدیل نیرو در اداره امور منابع آب، گفت: تعدیل نیرو و انتقال نیروهای کارآمد قابل قبول نیست و در واقع کمبود نیرو برای شهرستان دردسرساز شده و ناچاریم در شورای حفاظت دستورات را به دلیل اجرا نشدن تمدید کنیم.

به گفته او بنای ما این بود که از نیروهای جهادی و انقلابی حمایت شود اما می بینیم که گاهی اوقات با حرف هایی که می زنیم نه تنها حمایتی نمی شود بلکه برای این افراد دغدغه خاطر ایجاد می کنیم.

سجادی هم با انتقاد از حمایت های غیراصولی از کشاورزان متخلف، بیان کرد: گاهی کشاورز را با حرف ها و یا حمایت های بی جا آن قدر بزرگ می کنیم که نیروها را تهدید می کند که اگر دست بردار نباشید و صورتجلسه کنید برایتان مشکل ساز می شود! لذا کشاورزی که تخلف می کند نباید به گونه ای از او حمایت کنیم که اقدام به تهدید کند.

او هم به بازدید شورای تأمین از چاه های کشاورزی اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که به درخواست رئیس دادگستری شهرستان صورت گرفت شاهد یک نوع کمکاری بودیم که بعضی از افراد ناظر بر چاه های کشاورزی مسئولیت خود را آن گونه که باید انجام نمی دهند!

سجادی نمونه بارز این کمکاری را از جانب کارشناس جهادکشاورزی دانست و تصریح کرد: همه ما کشاورز زاده هستیم و دیگر تفاوت میان گندم آبی با دیم را خوب می دانیم این در حالی است که کارشناس جهاد کشاورزی در یکی از زمین های کشاورزی تلاش داشت که گندمی که آبی کشت شده را دیم نشان دهد و این جای سؤال دارد که چرا بدین گونه کار می شود؟!

مطابق اظهارات دادستان قروه کوتاهی در انجام وظایف و مسئولیت ها خیانت است و قابل قبول نیست در این زمینه کمکاری شود.

سجادی سپس از برخورد با تانکرهایی که از چشمه سراب برداشت می کردند خبر داد و گفت که حفاظت از چشمه سراب با جلوگیری از ورود احشام و تخلیه نخاله های ساختمانی با همکاری نهادهای مرتبط در حال انجام است./

کد خبر 17770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha