فرآیند نقل و انتقالات به صورت هوشمند و سیستمی انجام می شود

سرویس کردستان - آموزش و پرورش استان کردستان نسبت به گزارش امروز خبرگزاری کرد پرس با عنوان «تخلف در سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش« جوابیه ای را منتشر کرد که عینا برابر قانون مطبوعات منتشر می شود.

به گزارش کرد پرس،در متن این جوابیه آمده است: در راستای اجرای ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی و در پاسخ به خبر منتشر شده در سایت آن خبرگزاری با عنوان تخلف در سازماندهی آموزش و پرورش مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ به اطلاع می رساند: فرایند نقل و انتقلات سال تحصیلی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۰ در اردیبهشت ماه سال جاری با ابلاغ بخشنامه وزارت متبوع آغاز و تمامی امور به صورت هوشمند و سیستمی از ثبت نام همکاران متقاضی تا انتشار نتایج انتقالات در سامانه جامع مدیریت منابع انسانی( که توسط وزارت آموزش و پرورش مدیریت می شود) ثبت و هیچ گونه اظهار نظر موردی در فرایند کار وجود ندارد.

شایان ذکر است در مرحله اول همکاران محترم به صورت خود اظهاری نسبت به ثبت عوامل امتیاز آور اقدام نموده و بعد توسط همکاران زحمتکش امور اداری صحت سنجی می شود و امتیاز مورد تایید و یا اصلاح قرار می گیرد.

بخش اصلی فرآیند به بررسی نیاز و عدم نیاز شهرستان و مناطق در حوزه های تخصصی آموزش مربوطه در سامانه مزبور ثبت می شود و شهرستان های مبدا و مقصد طی تشکیل جلسات متعدد کارشناسی، در سامانه اعلام نظر می کنند.

در صورتی که در رشته‌ای شهرستان مبدا عدم نیاز اعلام نمایید و نسبت به آزاد سازی همکاران اقدام کند به ترتیب امتیاز نسبت به اعلام اسامی به منطقه مقصد اقدام خواهد شد، فرایند به صورتی می باشد که در تمام مراحل همکاران محترم امکان رصد و پیگیری را دارند.

در صورتی که شهرستان مبدا عدم نیاز اعلام نموده و شهرستان مقصد به رشته جنس متقاضی نیاز نداشته باشد، اداره کل جهت رفاه و انجام امر انتقال همکار، شرط تدریس را در رشته جنس های مورد نیاز مقصد به گزینه های انتقال اضافه نموده که همکار با رضایت خود نسبت به تکمیل فرایند انتقال اقدام نمایید.

جهت اطلاع در فرایند انتقالات سال جاری ۷۵ درصد درخواست های انتقال، محقق شده است که نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است که این امر هم موجب توزیع و توازن صحیح نیروی انسانی در بین مناطق را ایجاد کرده و هم به شان و جایگاه معلم توجه نموده است، به صورتی که می توان رضایت را در میان متقاضیان مشاهده و رصد کرد.

لازم به یادآوری است که وزارت آموزش وپرورش تنها نهادی هست که به جهت رفاه حال همکاران فرایند نقل و انتقال آنان را با درخواست خود مستخدم و بر اساس عدم نیاز منطقه مبدا و نیاز مقصد و با رعایت فرم امتیازبندی واحد انجام می دهد.

در صورت اعتراض همکاران محترم به مراحل مختلف، امکان بررسی و تجدیدنظر فراهم بوده و می باشد و همکاران محترم می توانند با مراجعه به مدیریت منابع انسانی یا اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، نسب به ثبت شکایت و اعتراض خود اقدام نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

در ضمن پارامترهای فرم امتیازبندی سازماندهی نیروی انسانی با فرم امتیازبندی نقل و انتقالات کاملا متفاوت می باشد.

کد خبر 17124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha