کشف 38 فقره سرقت در قروه/ بازداشت 12 سارق حرفه ای

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی شهرستان قروه از کشف 38 فقره سرقت و شناسایی و بازداشت 12 سارق حرفه ای در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

علیرضا سفری صبح امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کردپرس به کشف 38 فقره انواع سرقت در مرداد ماه سال جاری به همراه بازداشت 12 سارق حرفه ای در این زمینه اشاره کرد.

به گفته او با اعلام گزارش هایی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت های مختلف، موضوع در قرارگاه تشديد مبارزه با سرقت پليس این شهرستان مطرح و تيمي از ماموران بررسي پرونده را آغاز كردند.

صفری با بیان اینکه در مراحل تحقيقات میدانی و با توجه به شيوه و شگرد سرقت، سرنخ هايي از سارقان سابقه دار به دست آمد، افزود: سرانجام ماموران یگان های انتظامی موفق شدند، 12 سارق را شناسایی و در عملیات ضربتی دستگير كنند.

او با اشاره به کشف اموال سرقتی، بیان کرد: این سارقان حرفه ای در بازجویی ها با مشاهده شواهد و مستندات قانونی پلیس، در نهایت به 38 فقره سرقت سیم برق، قطعات و محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و دولتی و... اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و پس از صدرور قرار قانونی، روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی قروه در پایان با هشدار به شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت های مختلف، تأکید کرد: شهروندان صمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده باید درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند و هنگام خروج ازمنزل تنها به قفل نمودن درخروجي اكتفا نكرده، تمامی درهاي داخلي ساختمان اعم از درپشت بام، هال، اتاق ها، آشپزخانه، حمام، حياط خلوت و .... را قفل کنند./

کد خبر 16343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha