تاخیر در صدور حکم توسط قاضی پذیرفتنی نیست

سرویس کردستان - رئیس کل دادگستری کردستان با تاکید بر بهبود وضعیت آمار موجودی پرونده های شهرستان کامیاران، گفت: تاخیر در صدور حکم توسط قاضی، تضییع حقوق مردم و ناخشنودی خدای متعال را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در دیدار با رئیس دادگستری و قضات شهرستان کامیاران اظهار کرد: بهبود وضعیت آمار موجودی پرونده های دادگستری استان موجب می شود تا احقاق حق در زمان کمتری صورت پذیرد و مردم نسبت به دستگاه قضایی امیدوارتر شوند و در این راستا توجه به کاهش ورودی پرونده به دادگستری ضروری است.

وی وضعیت آمار موجودی پرونده های دادگستری شهرستان کامیاران را مناسب توصیف کرد و افزود: ضروری است تا قضات در سطح استان کردستان ضمن همراهی با طرح جهادی کاهش آمار پرونده های استان سعی کنند تا با کار مضاعف و شبانه روزی در زمان مقرر موجودی پرونده های استان را به حد متعارف و منطقی برسانند.

در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان از پروژه منازل سازمانی دادگستری کامیاران بازدید به عمل آورد و بر لزوم اتمام این پروژه در سریعترین زمان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات دادگستری کامیاران به ارائه نقطه نظرات و مسایل و مشکلات حوزه قضایی خود پرداختند.

کد خبر 16232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha