روزانه ٣ هزار و ٥٠٠ نفر از فرهنگیان واکسن دریافت می کنند

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل آموزش و پرورش استان از تزریق واکسن کووید ۱۹ به بیش از ١٢ هزار نفر از فرهنگیان استان تاکنون خبر داد و گفت: روزانه به طور متوسط ٣ هزار و ٥٠٠ نفر از فرهنگیان واکسن دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مهین منافی اظهار داشت: اولین مرحله واکسیناسیون بیش از ۳۸ هزار نفر از فرهنگیان استان از روز شنبه ٩ مردادبه صورت مرحله بندی و مدرسه به مدرسه آغاز شده است.

او با بیان اینکه واکسیناسیون در کل مناطق ٢٤ گانه آموزشی استان در حال انجام است؛ بیان کرد: جهت انجام بهینه واکسیناسیون در شهرستان ارومیه ٢ سالن ورزشی با تجهیزات فیزیکی در اختیار علوم پزشکی و کادر درمانی در این استان قرار داده شده است‌.

منافی با اشاره به اینکه بصورت تقریبی روزانه ٣٥٠٠ نفر از فرهنگیان استان واکسینه می شوند، گفت: تمامی نیروهای پیمانی، قراردادی، سرباز معلمان، فرهنگیانی که در مرخصی هستند و فرهنگیان در بستر بیماری با مجوز پزشک معالج واکسن کرونا دریافت می‌کنند

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی تاکید کرد با تامین سلامت معلمان و فرهنگیان است که می‌توان به سوی برگزاری کلاسهای حضوری حرکت کرد.

منافی با بیان اینکه معلمان مدارس غیرانتفاعی و تمامی دانشجو معلمان نیز شامل واکسیناسیون می‌شوند، بیان کرد: از مدیران مدارس استان درخواست می‌ شود تا اسامی تمامی نیروهای خود را در لیست واکسیناسیون بگنجانند.

او با تأکید بر این مهم که ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان کرد: واکسن به صورت روزانه توسط مرکز بهداشت استان در اختیار پایگاه قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی، خدماتی و واکسیناتور هایی از اداره کل و مراکز بهداشت استان در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان عزیز ارائه خدمات می‌نمایند.

منافی با تشکر از همکاران عزیز به خاطر رعایت تمامی مسائل بهداشتی در ورود به پایگاه های تجمیع واکسیناسیون کرونا گفت: واکسیناسیون دز اول تا ٢٠ مرداد ادامه دارد و جاماندگان روزهای ٢١ و ٢٢ مرداد واکسینه خواهند شد. دز دوم هم از شهریورماه آغاز می شود.

کد خبر 14803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha