پیام نماینده کرمانشاه به مناسبت درگذشت زنده یاد مقدسی، مداح اهل بیت

سرویس کرمانشاه _ محمد رشیدی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت مداح شناخته شده اهل بیت حاج محمدمسلم مقدسی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش کردپرس متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
قالَ اللَّهُ هذا يَوْمُ يَنْفَعُ الصَّادِقِينَ صِدْقُهُمْ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ خالِدِينَ فِيها أَبَداً رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ ذلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

خبر درگذشت جانسوز #برادرعزيزترازجانم ، صديق مجاهد، مداح دلسوخته آل الله و خادم پاكباخته اهل بيت عصمت وطهارت ( عليهم السلام) #حاجمحمدمسلم_مقدسى دلهاى عاشقان حسينى را مملو از غم و اندوه فراوان نمود.

اين جوان ولايى كه از مصاديق بارز مريدان اميرالمومنين عليه السلام بود عمر پربركت خود را از طفوليت تا پايان حيات طيبه اش در عشق و دلدادگى و خدمت به دستگاه سيدالشهداء سپرى نمود ، لحظه اى از انجام وظايف دينى و ايمانى غفلت نكرد و على الدوام خادمى مريدان على وفاطمه عليهماالسلام را كسب و پيشه خود قرار داد. هرچند در مقام نوكرى صاحب سبك و درجات عالى بود اما در بسيارى از مواقف حقش ناشناخته بود و انكار شد.

ايشان از سرمايه هاى كم نظير فرهنگى كشور و كرمانشاه قهرمان بود. در نشر آثار عترت و بلند آوازه كردن نام مواليان خود در مسير مدح، مرثيه و شعر آيينى، جد وجهدى وافر داشت و در انجام تكاليف انقلابى و دفاع از حريم امام ، رهبرى معظم و شهدا نهايت سعى خود را بكار ميگرفت .

امروز او يقيناً مهمان ارباب بى كفنش حضرت على اكبر عليه السلام است و ما در فراقش مصيبت زده و اندوهناكيم مرگش ما را ياد آور اين فقره از مقتل اربابش مياندازد كه:
يا بنىّ لقد استرحت من همّ الدنيا و غمّها وبقى أبوك فريداً وحيداً
اينجانب كه سالهاى متمادى اين برادر عزيز را در آغوش داشتم و هيچگاه فداكاريهاى او را فراموش نميكنم

اكنون با دلى غمبار مصيبت فقدانش را به جامعه جوانان ولايى و هيأتى و انقلابى و على الخصوص پدر بزرگوارشان پير غلام اهلبيت حاج محمدتقى مقدسى و مادر دلسوخته و برادران و خواهران ايشان تسليت و تعزيت عرض مينمايم و از خداوند منان براى بازماندگانش صبر جميل مسئلت مينمايم و از خداوند متعال حشر با مواليانش را برايش آرزومندم

در پايان خطاب به مسلم عزيز ميگويم كه مسلم جان زبان حال تو اكنون ابيات ذيل است :
بى مزد بود و منت هر خدمتى كه كردم
يا رب مباد كس را مخدوم بى عنايت
بر زلف چون كمندش اى دل مپيچ كانجا
سرها بريده بينى بى جرم و بى جنايت
رندان تشنه لب را آبى نميدهد كس گويى ولى شناسان رفتند از اين ولايت

خادم مردم شريف كرمانشاه
محمد رشيدى

کد خبر 12536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha