اعتراض جدی نماینده کرمانشاه نسبت به ناامنی شهر

سرویس کرمانشاه _ محمد رشیدی گفت: طی دوماه گذشته و بویژه دو هفته اخیر، مراجعات و تماس‌های زیادی از طرف مردم مبنی بر افزایش مشکلات امنیتی در شهر کرمانشاه گزارش شده، و عمده مشکلات در زمینه سرقت، زورگیری و مشکلات مرتبط با توزیع مواد مخدر است که باعث نگرانی و پریشانی خاطر مردم عزیز شده است.

به گزارش کردپرس و به نقل از فارس ، محمد رشیدی عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اعتراض جدی نسبت به وضعیت امنیتی شهر کرمانشاه، گفت: قبلا چند بار به صورت غیرعلنی نسبت به این موضوع تذکراتی داده بودم ولی این‌بار با توجه به حجم زیاد درخواست ‌های مردمی و افزایش بیش از حد این معضلات، به صورت علنی مطالبه‌گر خواهم بود.

وی در ابتدا در گذشت دو خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را به تمامی جامعه خبری کشور و خانواده‌های آنان تسلیت گفت و برای افراد آسیب‌دیده در این سانحه، از خداوند طلب شفای خیر کرد.

رشیدی سپس با بیان اینکه در طی دوماه گذشته و بویژه دو هفته اخیر، مراجعات و تماس‌های زیادی از طرف مردم مبنی بر افزایش مشکلات امنیتی در شهر کرمانشاه گزارش شده، اظهار کرد: عمده مشکلات امنیتی در زمینه سرقت، زورگیری و مشکلات مرتبط با توزیع مواد مخدر است که باعث نگرانی و پریشانی خاطر مردم عزیز شده است.

وی ضمن انتقاد شدید نسبت به این موضوع، تصریح کرد: از استاندارد محترم به عنوان رئیس شورای تأمین استان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، دادستان محترم و سایر ارگان‌های مرتبط می‌خواهیم که به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند و با برهم‌ زنندگان آسایش و امنیت مردم برخورد قاطع داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: باید حتما امنیت استان کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی و محل تردد زوار حفظ شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم از وضعیت موجود ناراحت هستند، گفت: ما به عنوان نماینده مردم پیگیر مطالبات موکلان خود هستیم و نهاد‌های ذی‌ربط حتما باید پاسخگو باشند.

رشیدی در پایان گفت: قبلا چند بار به صورت غیرعلنی نسبت به این موضوع تذکراتی داده بودم ولی این‌بار با توجه به حجم زیاد درخواست ‌های مردمی و افزایش بیش از حد این معضلات، به صورت علنی مطالبه‌گر خواهم بود.

کد خبر 12336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha