هیات رییسه مجلس انتخاب شدند/ دو  نماینده کرمانشاه در ترکیب هیات رئیسه مجلس

سرویس ایران_ دو نماینده کرمانشاه در ترکیب اعضای هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه دوم مجلس یازدهم شورای اسلامی قرار گرفتند.

به گزارش کردپرس؛ نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 5 خردادماه) برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس را در دستور کار قرار دادند که در نتیجه آن اعضای هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

در این نشست عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه با کسب 205 رأی موافق از مجموع آرای ماخوذه به عنوان نواب دوم هیات رئیسه مجلس در دومین سال مجلس یازدهم انتخاب شد.

نمایندگان مردم در خانه‌ملت در ادامه برای انتخاب دبیران هیات رئیسه دائم نهاد قانونگذاری در سال دوم یازدهمین دوره مجلس رأی گیری کردند که محمد رشیدی با 181 رای از مجموع آرای ماخوذه توانست اکثریت آرا را برای حضور در هیات رئیسه به دست آورد.

بر اساس گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان با 230 رای از آرای ماخوذه محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس در دومین سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

بر این اساس ترکیب هیات رییسه مجلس به این شرح است:

رئیس: محمدباقر قالیباف

نواب رئیس: علی نیکزاد، عبدالرضا مصری

دبیران: روح‌الله متفکر آزاد، محسن دهنوی، علی کریمی فیروزجایی، محمد رشیدی، مجتبی یوسفی و حسینعلی حاجی دلیگانی

ناظران: محسن پیرهادی، سید نظام‌الدین موسوی و علیرضا سلیمی

بر این اساس، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیدناصر موسوی لارگانی، احمد امیرآبادی و محمدحسین فرهنگی که در سال اول فعالیت مجلس یازدهم در هیات رییسه حضور داشتند در ترکیب سال دوم امکان حضور پیدا نکردند و در واقع هیات رییسه جدید مجلس با بیش از ٣٠ درصد تغییر نسبت به سال گذشته مواجه شد.

کد خبر 10424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha