از ۸ طرح رفاهی، آموزشی و پژوهشی ایلام بهره برداری شد

سرویس ایلام - با حضور ویدیو کنفرانس رییس جمهور بهره برداری از ۸ طرح دانشگاه ایلام با حضور استاندار و معاون وزیر علوم و معاونین سیاسی و عمرانی استانداری در ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن روحانی، رییس جمهور در این مراسم ضمن صدور دستور افتتاح پروژه های ایلام گفت: توجه به رفاه دانشجویان و فراهم آوردن امکانات ساختاری از ضروریاتی بود که در برنامه های دولت تدبیر و امید گنجانده شد.

رئیس دولت تدبیر و امید اقدامات صورت گرفته در دانشگاه ایلام را شایسته تقدیر دانست و گفت: مردم ایلام به عنوان مردمی شریف و مرزدار همواره حافظان خوبی برای مرزهای کشور بوده اند، و دین خود را به ایران ادا کرده اند.

محمد نوذری، استاندار ایلام در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امروز به صورت ویدئو کنفرانس شاهد افتتاح ۸ پروژه دانشگاه ایلام با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان بودیم، ابراز داشت: از سال ۹۲ تاکنون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خوبی در حوزه های مختلف دانشگاههای استان انجام شده است.

مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مسئولان این وزارتخانه در تلاش هستند پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بخشی از دانشجویان را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در برابر کووید ۱۹ واکسینه کنند.

وی از افتتاح ۵۳ پروژه مرتبط با دانشگاه ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: این پروژه ها با مساحت ۶۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان افتتاح می شوند.

کد خبر 9412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha