اردوغان نباید این هدیه را قبول می کرد

سرویس ترکیه – دولت باغچلی رئیس حزب حرکت ملی ترکیه در واکنش به هدیه نیم میلیارد دلاری بوئینگ فوق لوکس امیر قطر به رئیس جمهور ترکیه عنوان کرده است: اردوغان نباید این هدیه را قبول می کرد

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه ملی ترکیه، در پی انتشار اخبار هدیه بوئینگ فوق لوکس نیم میلیارد دلاری امیر قطر به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و حواشی که این هدیه جنجالی در پی خود داشت، دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی ترکیه و متفق رجب طیب اردوغان در اظهاراتی با اشاره به این موضوع عنوان کرده است: نظر من در این خصوص کاملا آشکار و واضح است. دولت جمهوری ترکیه نباید هدیه و یا هبه ای را بپذیرد. اگر در ترکیه نیاز به هواپیما باشد با تکیه بر منابع خود از بازارهای موجود باید آن را تامین کند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: اگر ریاست جمهوری ترکیه و مقامات دولتی این کشور نیازی به هواپیمایی دارند که در سفرهای بین المللی آنان را حمل کند می توانند آن را خریداری کنند. اگر نیاز نباشد پس مسئله خریداری کردن منتفی می شود. ولی این که بگویند این را به هبه کرده یا هدیه داده اند به هیچ عنوان این موضوع از سوی ملت ترکیه مورد قبول نیست. تصور من بر این است که رجب طیب اردوغان نباید این هدیه را می پذیرفت.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 86760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha