چهار محصول دانش بنیان تحریمی در ارومیه رونمایی شد

سرویس آذربایجان غربی- با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ۴ محصول دانش بنیان تحریمی برای اولین بار در کشور، در راستای خودکفایی در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام حسن درویشیان صبح پنجشنبه در جریان سفر به آذربایجان غربی از نمایشگاه دستاوردهای فناوری و علمی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید ۱۰ محصول دانش بنیان رونمایی شد که از این تعداد ۴ محصول دانش بنیان تحریمی در راستای خودکفایی برای اولین بار در کشور رونمایی شدند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید گفت: شرکت‌های دانش بنیان‌یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید است.

او نقش شرکت‌های دانش بنیان در تحریم و جنگ اقتصادی رخ داده با استکبارجهانی را نظیرسربازان خط مقدم دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مسوولان جمهوری اسلامی در سران قوه اهتمام جدی دارند تا با همدلی و رفع خلاهای قانونی از توسعه شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

حجت الاسلام درویشیان با قدردانی از پژوهشگران و مخترعان فعال در پارک علم و فن آوری آذربایجان‌غربی گفت: دستاوردهای پزشکی، دندان پزشکی، بهداشتی و حوزه های پهپاد و ماهواره‌ای جوانان این مرکز نقش بسزایی در خودکفایی کشور برعهده دارد

کد خبر 5784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha