از پل زائر مهران تا نقطه صفر مرزی درختکاری می‌شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نخستین روز از هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، یک اصله نهال زیتون در محوطه فرودگاه شهدای ایلام کاشت و گفت: از پل زائر مهران تا نقطه صفر مرزی درختکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: هفته منابع طبیعی فرصتی بسیار خوب برای مردم و طبیعت دوستان است که از این فرصت باید برای کاشت درختان در معابر و منازل استفاده کنیم‌.

وی روز درختکاری را روزی مقدس عنوان کرد و افزود: برای حفظ منابع طبیعی باید دور شهر ایلام یک کمربند سبز ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: باید احیا و توسعه گونه های مختلف درختان در دستور کار قرار گیرد، در این ایام از همه طبیعت دوستان و سمن ها و مردم استان ها خواستاریم که از این فرصت به نحوه احسن در راستای احیای درختان جنگلی و کاشت گونه های مختلف درختان استفاده کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امروز و در روز درختکاری این درخت زیتون که یک درخت مقدس است به یاد و نام و نشان همه شهدا که جان شیرین خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و سربازان گمنام امام (عج) کاشت می شود که انشالله که به واسطه کاشت این درختان روح همه شهدا شاد باشد.

بهرام نیا با تاکید بر توجه ویژه به درختکاری و ضرورت اختصاص اعتبارات به این حوزه، گفت: برای حفظ منابع طبیعی از پل زائر تا نقطه صفر مرزی در مهران درختان زینتی و مثمر کاشت می شود و اعتبار آن نیز مشخص شده است که به فضل خدا به زودی کاشت این درختان آغاز می شود‌.

کد خبر 43608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha